Login

Lost your password?
Don't have an account? Sign Up

Uzaktan öğretim destek personeli olarak görevlendirilmiş olan öğretim elemanlarının yapacakları iş ve işlemler aşağıdaki gibi belirlenmiştir:

1- Rektörlük tarafından duyurusu yapılan, ATAUZEM ve/veya ATAOGEM tarafından verilecek olan çevrimiçi eğitimlere katılmak,

2- Ders Bilgi Sistemi’nin kullanımı ve uzaktan öğretim sürecinin genel işleyişine dair bilgilerin paylaşıldığı Atatürk Üniversitesi Pandemi Dönemi Uzaktan Öğretim Platformu‘nda paylaşılan bilgilendirmeleri izlemek ve konu hakkında  bilgi sahibi olmak, 

3- Uzaktan öğretim sürecinde öğrencilerimiz ve akademisyenlerimizin yaşadıkları sorunlar için ilk başvuru noktası olarak e-posta ve diğer iletişim kanallarını aktif şekilde kullanmak,

4- Ders Bilgi Sistemi (DBS) veya Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) ile ilgili uygulama sorunları yaşayan öğrenci ve akademisyenler tarafından iletilmiş olan soru ve mesajları mümkün olan en kısa süre içerisinde yanıtlamak,

5- Teknik sorun yaşayan öğrenci ve akademisyenleri ilgili birimlere yönlendirmek,

6- İletilen aksaklık, talep veya önerilerden gerekenleri Birim Temsilcisine iletmek.

Destek Personeli Yardım Video ve Kılavuzlar

Destek personel listesine ulaşmak için tıklayınız.